tisdag 17 april 2012

Kärlek i luften!

Herreminje vad tidigt jag vaknade idag! 06.00 prick!
Jag var tom pigg och utvilad! Chockad själv ;) undrade vad 17 ska jag hitta på nu... Men tydligen var det andra vaknade och jag plockade lite hemma sen var jag på jobbet innan 8! Pigg och glad! Det händer inte ofta! Jo glad men inte pigg ;)
Däremot var jag inte träningssugen alls idag! Sjuk träningsvärk från combaten och FM igår! Men eftersom zumbianerna inte kunde köra i Frölunda så fick dom snällt nöja sig med ett troll!
Härlig klass! Kände mig på topp! Kan hända att jag drog lite väl många skämt... Men dem såg ut att överleva det! :) Hur kul som helst!


Platschefen belönade mig med en bar pga min första motvilja till att hålla passet! Bara kärlek i Frölunda!!


Ännu mer kärlek var det när jag kom hem! Min finaste kusin Rebecka ska gifta sig i juli!
Det ser jag fram emot!

Mer kärlek till folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar