onsdag 4 april 2012

Invägning!

Onsdag och jag har fortfarande skött mig med träning och kost den här veckan! :) förra veckan var verkligen hårfin... Och den här veckan kommer att vara fylld av påskägg! Puh hur ska det här trollet hålla fingrarna i styr?!
Ännu viktigare fråga, hur ska mina kollegor kunna sköta sig!?
Jaja cykel or not nästa vecka... Det kommer ni märka ;)


Idag fanns det nån supervåg på Backaplan... Minns inte vad den heter... Men det är en sammansättningsvåg som utläser massa intressanta saker!
Jag brukar inte väga mig utan mer gå på känsla... Så det var väldigt roligt att se!
60kg -smack! Eller 59,8 för att vara exakt. Känns som en bra vikt! Men det som jag känner mig mest nöjd med är att jag hade bra balans i armar och ben! Jag har ofta legat efter på vänstersidan -so gooooood woooooork! (mumin å Mr PT!)


Han som gjorde testet sa att det enda jag behöver göra är att äta mer mineraler så att jag binder vätska... Smärre uttorkad trots att ja drack så mycket i helgen... ;)
Så nu blir det massa grönt och citronvatten... Så får vi se om det gör nån skillnad ;)

Imorgon ska jag heeeem! :)
Wiiiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar