lördag 14 april 2012

Fiskekrogen och annat beroende...

I går var vi på fiskekrogen och firade av min kollega och PT Linus som ska flytta till Norge!




Supergod mat (Vet inte hur många räkor som jag pillade i mig!) och ljuvligt sällskap!




Gillar man inte skaldjur så fanns det andra lyxiga rätter att välja mellan!
Nu när min PT flyttar så måste jag ju ha en ny! Kanske blir det den här skäggiga karlen nedan, vi har tränat ihop tidigare!
(om han nu lyckas hålla sig i Göteborg, han har ju rest till de flesta ställen det senaste året)




Jag och min andra hälft fnittrade på som vanligt!




Idag har jag varit på Ullevi och fixat låtar med Dusko till vår Zumba på blåbandet 2 juni! Vi fick ihop en hel del! Även om båda va lite småsega!
Någon som däremot aldrig är seg är solstrålen aka zumbaholicen Claudia! GILLAR linnet! :)




Idag blir det hemma kväll in la soffa! Myyyyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar