onsdag 11 april 2012

Från Depp till Pepp!

Dagen började bra med världens bästa och roligaste kollegor!
Men runt lunch när jag kollade Facebook så var det många som skrev om jordskalvet i indiska oceanen. Att dem hade evakuerat Phuket osv. Pga utfärdad tsunamivarning.
Känslan blir direkt så påtaglig... Jag känner av rädslan och vet vad mina vänner och såklart alla andra där nere går igenom. Mest känner jag för dem som var med 2004 och måste gå igenom det igen! Usch det är obeskrivligt!
Nu blev faran avblåst rätt så tidigt och det är gott att varningssystemen fungerar och jag är stolt över Fritidsresor som hanterar det bra mot sina resenärer! Om man nu ska se det positiva ;)
När jag kom till Partille så kände jag mig fortfarande lite depp... Men det är tur att man fick träna lite! Glada miner på functional movespasset! DET blir man pepp av! Skönt att få rensa tankarna lite och jag hoppas såklart att även deltagarna kände sig peppade efter passet! Det verkade så! :)


Hade en vision om att ja skulle ta en bild på min dunjacka och shorts bara för att jag kände mig så malplacé! Men blev visst en svettig muminbild utan underkropp..Typ Michelingubbe :)


Nu är det middagsdags! Mirakelnudlar med feta&oliver biffar! Mumsig hemmakväll! :)

Dagens påminnelse: tag tillvara på allt som du har IDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar