lördag 28 april 2012

En innestående cykling avklarat!

Jag har ju mitt cykelstraff när jag missköter min kost...vilket jag har gjort de senaste veckorna.,,
Så nu är ett av tre pass avverkade! :)


Släpade med min stackars vän från Norge som är här och hälsar på. Cykel 30 och CXwork! Hon var verkligen "cykelkittad" (till skillnad mot mig som var den enda rosa personen i salen... MEN jag hade ändå tights :)


(bildbevis... Eller Iaf ett vittne ;)


Finaste Maria Björneloo tog hand om oss! Behöver jag säga att det var svettigt!? Hon var på mig direkt när jag började slappa till! Så bra och effektivt träningspass kan jag verkligen tillägga. :)

Dem är en stor grupp som kör pump, cykel och Cx i rad på exklusive på lördagsmorgnar. Det kan vi verkligen kalla för en bra tränings kick off inför helgen. Riktiga hurtbullar och skön välkomnade stämning!
Smack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar