tisdag 13 mars 2012

KÖTTA!!!

Förlåt... Som vanligt kan jag inte sluta skratta åt mig själv... K ö t t a?! Haha njae det är ju inte riktigt så som jag jobbar! Jag är ju lika stabil som ett ruttet tomt bananskal! Hur som helst så försökte jag i alla fall...men det är fan svårt att "kötta" när man skrattar! Tror att jag har lite för lite aggressivitet i mig... Jaja flåset fick jag ut på zumban i partille, sen blev det benträning på Almedal!


Sötnosen Maria stod vid min sida hela träningen och skönheten Jo stod för en välkomnande stämning i repan!


Det blev bland annat utfallsövningar med Viprn.


Maria tyckte att vi skulle avsluta med en armgång... Jag tyckte att vi bara skulle avsluta... Men så vanligt fick hon sin vilja igenom ;)
Hihi bra pass!
Shit nu luktar det mat... Har visst glömt att jag stoppade in köttfärs i ugnen!

Happy tuesday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar