måndag 19 mars 2012

Ibland så måste jag...

Säga vissa saker!
Idag var det bara kärlek. Jag gillar att boosta människor och speciellt folk omkring mig som jag vet kan behöva just den varan. Behöver inte vara stora saker, ett enda litet ord kan göra stor nytta. Det behöver heller såklart inte bara vara så att personen behöver höra det, utan snarare att jag VILL säga vad jag känner och tycker!
Jag har en vän som precis separerat och jag gjorde ju det själv för ett par månader sen. Vid det läget betyder verkligen vännerna mycket och alla tröstande och snälla ord värmer... Men efter deras stöd och efter en tid så måste man stå på sina egna ben!

Idag känner jag att jag står trygg och nöjd på mina egna två ben.
Idag känner jag mig stolt över den ibland mindre roliga väg som jag ändå väljer att vandra.
(Vem fan vet var man hamnar...)
Idag känner jag mig glad, stark och modig!

Därför passar jag på att påminna dig om ordets betydelse och därför kunde jag inte låta blir att MMSa vissa personer idag! :)

Så glöm inte bort hur lite som krävs för att visa uppskattning! Du är grym!
Förlåt nu ska jag sluta tjöta... Bara repliken -tjejer kaaan, som saknas ;)

Bra jobbat alla FMare idag!
Nästa klass jag kör är 18.30 på torsdag! Kom och dansa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar