måndag 26 mars 2012

DET ÄR INTE SANT!!!

Hela veckan har jag slitit med mitt med mitt sockerberoende... Tom drömt om choklad! Hoppade våffeldagen!
Vad gör min kollega!? Hon syndar!!! Ffs! Så för att Åsa (yes känn dig uthängd!;) inte skötte sig den här veckan så måste JAG gå på cykel! IGEN!
När jag ändå håller på och gnäller så vill jag bara meddela att jag har galet ont i nacke och rygg! En aning självdödande träningsvärk efter vår dans igår... Jag tror inte att man ska hålla på med "huvudrullningar" och svankningar efter 30!
Det värsta är att jag precis kört FM och ska öva dansen igen om en halvtimme! Skönt! :)


Nu sitter jag svettig och halvdöd i fåtöljen på exklusiv och väntar!

På det ska jag vicka Zumba på kållered imorgon! Kom och supporta... Kommer förmodligen ha stödhjulen på!

Haha hörde jag beachform?!

Man får försöka se det positiva ;)

2 kommentarer:

  1. Vaaaa! Ska vi cykla igen ........ Det är inte sant. Jag oooorkar inte! Kan vi inte göra nåt annat?
    AR

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja tänkte mejla dig 10ggr om d idag men ja glömde! Jag tänker att hon får utvisning och hålla i senioren på torsdag! Vad tror du om d? :)

    SvaraRadera