söndag 25 mars 2012

Bowla, repa, Träna!

Lördagen bjöd på massa roligt häng! Först massa godbitar på exklusiv, sen fika med Maria, därefter ombyte till bowlingskorna


Discobowling! Eller hiphopbowling snarare! Jag var bättre på att digga än att få ner dom där vita pinnarna i nedre delen av banan...


Mitt grymma lag! (TUR att de va i mitt lag...)


Idag blev det söndagsrep med de heta brudarna Berna och Malin. Jag hade planerat shopping och att slå mig ner på nån trevlig uteservering i solskenet...
Men ICKE! Salshäng i ynka fem timmar! Vi började korra till bangarang -riktigt fet låt!
Håll tummarna för att vi får ihop det!


Sen gick vi på duschens SH'BAM
Så söndagen gick i träningens tecken! Nu är det matlådedags - in i ugnen -ner i lådan -check!
Hoppas att du har bokat dig på Functional Moves imorgon!
17.10 rullar vi!!
Baaaang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar