torsdag 2 februari 2012

Upp som en sol... Ner som en fläskpannkaka..

Eller fläskläpp!
Puh många långa resnätter och dagar... Imorse åkte vi från nha trang 05.00 allt för att få lite extra soltid innan hemresan!
dagen började bra! Vi fick massa sol och låg och slappade på beachen så länge vi kunde. Kl 01.00 skulle våran buss gå till Saigon.
Så vi käkade middag... En supergod pizza och sedan körde vi lite "barhäng" med lemonjuice :)
Jag var så himla trött och la mig och sov på bänken tills vi var tvungna att börja dra oss till bussen.
Reste mig upp och SMACK svimmade ner i stengolvet... Tyckte tydligen att det var en bra ide att ta emot mig med ansiktet. Helååååå fläskläpp! (förhoppningsvis är tänderna i behåll)
Sen började ett underbart resedygn med magsjuka... Inte så kurrigt!
På två dygn har ja käkat fyra kex en och en liten yoghurt å tre tuggor bröd...
FFS!
Det här bådar inte gott inför en fullspäckad träningshelg!

Ja ja en sak i taget.
Steg ett: Komma på flyget utan några akuta toabesök.
Steg två: kanske äta lite på flyget utan några spyattacker på grannen.

Det går bra nu!

Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar