tisdag 7 februari 2012

Shop & drop!

Det blev även lite kläder i år!
Skorna ingick i konventet... Men de satt riktigt bra och va jäkligt snygga! Så julafton -absolut!
Jag köpte två t-shirts, ett par svarta byxor som gick till knäna...( inte så bagigt som man vill...men ändå lite lösa:)
Köpte även herrarnas gråa mjukbyxor!
Bra fickor och grym passform! (helt raka med andra ord!) ville köpa herrarnas gråa mjukisshorts... men de va snabbt slut... ATTANS! Dem såg så piiiip sköna ut!!
Linnet kostade 150kr så det åkte bara med av farten.. Men ändå ett grymt sommar å träningslinne!
Sen som bonus fick jag två shorts av fröken Eriksson! De satt skitbra!

Längtar efter att få använda dem... FM på måndag kanske?!
Bra tillskott till min redan överfulla byrålåda! ;)

Dagens bästa - uppraggad längst vägen av en sportbil! (Neee hoppade inte in... Det lärde mamma mig tiiidigt)
Dagens värsta - fått hem ett avföringskit... Dags att testa min magbakterie...
Whoooop!?...

1 kommentar:

  1. Det finns gråa mjukisshorts till herrar på XXL Sport och Vildmark i bäckebol. Om det är samma dvs, ganska långa med fickor i sidorna. Borde du kolla! :)

    SvaraRadera