lördag 4 februari 2012

NIKE blast dag 1


And we Are off!
Trots lätt magsjuka så gick det rätt så bra! :) GÅR ju inte att hålla sig ifrån att dansa!
Hade tur och fick min chefs biljett till kära Åsas moderna klass.
LÖÖÖV att få dansa med känsla! Löv löv löv! Underbar klass såklart!

Sen kunde jag givetvis inte hålla mig ifrån marvin foster jr!
Fantastiska man!
Utstrålning-pedagogik-roliga koreografier! Bäst idag!!

Jag var inne på dorotkas dansaerobic, men det var inte riktigt min kopp te denna gång.

Avslutade med ragga vs latino. Kimmo och sörensen! Såg väldigt bra ut på pappret! Två grymma (heta manliga) instruktörer... Men det kändes som något saknades... Vet inte riktigt vad, kanske berodde det på golvet som tokrörde sig under fötterna... I dont know.. Raggadelen räddade klassen lite iaf... Men Ingen wowfaktor. 
Trots mansteamet.
Nu har jag blivit bortskämd med blåbärssoppa och vitt bröd! (lönnen å Märta såklart) 
Härlig lördagkväll... Undrar hur vaderna mår imorgon ;)

Ihhhhh!!!!!



*kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar