söndag 5 februari 2012

NIKE blast 2012 day 2!

Herrebulan vilken rolig helg i träningen tecken! Självklart kunde jag inte låta bli att gå på vissa klasser trots min "vitt bröd diet"( för att ja har vart magsjuk om någon har missat det!)
Massa underbara vänner som har förgyllt min helg! Givetvis massa inspirerande instruktörer!
Den här helgen såg dock lite annorlunda ut! Jag brukar säkert steppa minst fyra klasser per helg... I år blev det en! (det va tillräckligt jobbigt ändå ;) DJ Sören (Robert sörensen) gjorde sin grej! Mr like! Kär på nytt! ;)
Lite roligt att han hade med lite mer "flavor" i passet å inte bara piruetter ;)
G.R.Y.M M.U.S.I.K!!!

Morgonen startade med Tony Stone!
MTV baby! Jag och AM dansade loss!
Har lite videor som jag ska lägga upp imorgon!
Det va jäkligt ball i alla fall!

Sen var det steppen och avslutningsvis girlpower! Femme fatale!
Med mina favvoÅsor!
Kan ju inte göra annat än att gilla!
Öppna skrevet, brittan, högklackat!
Sen var jag ju helt broccoli i huvet! Speciellt i sista delen... Där låg inte tungan rätt i mun! (tyckte att fröken fornander sa att jag såg söt ut.. Ytterligare ett tecken på att jag va helt lost ;)

Sen råkade jag visst shoppa lite... Finfina kläder.. Som inte får plats i lägenheten... Men det var jag värd! :)


Hihi! Rolig dag nummer två!

Eftersom magen inte är med så hoppar jag på mina kollegors bil hem till götet!
MC på vägen... Käkade en TORR jäkla hamburgare utan allt med vatten utan bakterieIS... Bli frisk nu lilla magen!
Inspiration BOOOOOM!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar