torsdag 23 februari 2012

Man kan säga nej...

Man kan säga nej...
Ibland...
Ibland är det svårare...
Ibland är det lätt...
I det här fallet var det svårt!
Jag har haft äran att köra på sportlifekonventet två år i rad.
Det har varit superroligt och utvecklande! I år blev jag tillfrågad ang lite olika saker. Men det var klasser och WS som inte riktigt är i linje med det jag brukar göra... Jätteroliga och kreativa idéer... Men helt enkelt inget som jag kände passade mig till hundra %...
Så det var nog bra att jag sa det... Så andra kan få chansen... Även om jag ju ABSOLUT vill vara med såklart! :) Hoppas att det kommer fler chanser!

Får leva ut mina instruktörsdrömmar på steppen och zumban i stället! ;)

Du kommer se trollet i vimlet ändå!



(Tack för idag alla härliga stammisar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar