tisdag 10 januari 2012

Time 2 unleash!

Efter att jag har snurrat runt i stan efter Erikssons förvirrande vägbeskrivning är jag äntligen framme!
Tips från coachen, åker du mot Malmö sväng av mot Mölndal och Göteborg V, hamnar! (annars gör du som jag, hamnar fel, fel, och fel igen!)
Och på det kan du lägga på en tom tank! SNÄLLA du där uppe... Fixa så jag klarar mig till en bensinstation! Läskigt pipande i bilen.
Jaja nu är ja här i alla fall! Åker man rätt väg direkt så går det väldigt fort! :)
Sportlife sisjön har börjat med gruppträning och jag tänkte ta pulsen här idag! Smyfotade bodypumpen innan... Förlåt!
För min del Börjar det bra med en Combat på schemat! ( efter min biltur kommer det absolut unleasha ett aerobicmuminmonster!) sött omklädningsrum och mitt turnummer stod tomt och väntade på mig närmast duschen! Jag vet att det är tantigt! Men det kändes ändå som en vinst! :)

Whoooop!
Nu kör vi!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar