torsdag 12 januari 2012

P3 och hetingen i låddan!

Som vanligt produktiv dag på jobbet!
Vi fick upp våra grymma värde ord på väggen... Dem sitter ovanför mig så inte min kollega mitt emot glömmer att jag är allt det där ovanstående...! ;)
SDC fick kepsar som vi ska dansa runt i på lördag på lindholmen! Fat fightinvigning! Thanx!

Någon som fick mycket mer än en keps var fröken Eriksson i NiKE teamet (glad för hennes skull såklart, men SOTIS JA! ;)
Hon hade en väldigt flitig hjälpreda med sig också! Garanterat flörtigaste killen i stan!
Ett annat par att vara sotis på är mina bästa kollegor som skickade en bild från alperna!
Inte alls fuskigt... Men, men snart åker ju jag med :)

Årets dansstepspremiär gick bra idag på backaplan!(18.30)
Fullt hus med många härliga stammisar OCH riktigt gamla stammisar från domkyrkan! Kurrrrr!!
Imorgon ska vi Zumba! 11.30 på Backis!
CU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar