söndag 1 januari 2012

God fortsättning!

Nyårsafton började med Zumba 90 min på domkyrkan!
Glittriga dörrar flashiga discoljus!
Det var bra drag i salen!
Sofia är en Duracell av dess like! Duktig instruktör!

Sedan begav jag och min bästa vän oss till toppen av skansenkronan! Ingen höjdare att ta sig upp på toppen i högklackat! Extremt halt! Men mysig stämning när vi väl kom upp, massa folk som hade med skumpa, glögg och några enstaka... Hm heter det risballonger? Sånna stora vita ballonger som man tänder på och som (förhoppningsvis) flyger iväg. Strunt samma, det var mysigt även fast det var lite för disigt för att se det stora fyrverkeriet!
Ska jag nog göra till tradition om jag är i götet :)

Sedan blev det middag och partaj med massa sköna människor!
Mycket bra sista dag på året!

GOTT NYTT ÅR!
Året kommer att ta dig precis dit du vill!

Kram mumin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar