onsdag 14 december 2011

Bästa PT i Göteborg och mirakelnudlar!

Fettuccini Utan kolhydrader för dig som käkar LCHF
Idag har jag fått mig en ordentlig omgång i gymmet igen!
Jag har en så fantastiskt kompetent Personlig tränare (PT)
Jag har precis köpt ett paket på sex tim till mig själv i julklapp för att verkligen komma igång och få en extra push i början.
Ni vet ju hur jag har slitit med motivationen.

Nu kommer jag få hjälp och det är jag VÄRD! :)
Förlåt att jag skryter... men det är så skönt att han verkligen anpassar träningen efter mina behov!
Jag själv känner att jag ber om lite "tantövningar" stabilisera bäcken osv... kanske inte är as het träning. Men det är det som jag behöver och han har hittat riktigt grymma övningar åt mig!
Sjukt nöjd med träningen och att jag invisterar i mig själv just nu! :) Efter en timme så här effektivt så känner man sig redan lite tajtare!( hade ju LAGOM träningsvärk förra gången) ;)

Sen är han en lättsam och komisk person... det gör träningen lite lättare... för mig i alla fall :)
Så söker du PT så kan jag varmt rekomendera honom! ( står han ut med mitt gnäll så kommer han förmodligen vara lättad över att träna med dig ;)

Vill man inte PTa utan dansa så kör jag tydligen SISTA dansteppen på backaplan för i år.
Start igen vecka 2! :)
Stenkoll! Jag hade ju planerat en team nästa vecka... kanske skulle kollat om klassen låg kvar...hahaha kan ju inte vara på topp jämt! :)

Idag fick jag en portion (från USA så den är lite större än en europeisk) Fettuccini som jag ska testa.
Jag försöker att inte äta så jättemycket kolhydrader, mest bara till frukost så då är det här ett bra alternativ. Det är ett perfekt pastasubstitut (är ju väldigt trött på kål just nu) utan kolhydrater.
Ska bli jättespännande och se hur det smakar!
Återkommer! :)

Boka dig imon! 18.40 Backaplan!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar