måndag 5 december 2011

Bokat!

Nu är det äntligen bokat!
Asien-Här kommer jag! Elller ja, Thailand-Vietnam och Kambodja här kommer jag :)
Flyger från Göteborg till BKK 18 januari och kommer hem till Stockholm 3 februari.
Bra Tajming eller vad!?

Kan meddela att jag kommer komma otränad... sönderbränd och mer sliten än vanligt till NIKE och bara köra alla dansklasser som finns!
Bland annat lite MTV-moves med Marvin Foster Jr (Dance UP) och Latin VS. Ragga med mina favvodanskillar Kimmo och Sören! (Jag kommer garanterat stå långt bak på dem klasserna för att inte skämma ut mig totalt!) Men GILLA!
Wiii Januari ser ut som en BRA månad!

För övrigt en bra måndag! Fortfarande slem i halsen och detaljer du inte vill ha... men jag känner att jag börjar gå åt det friska hållet.
För första gången har jag shoppat för att må lite bättre. ;)
Lets deal!

Tjooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar