måndag 26 december 2011

26.12.2004



26.12.2004
Varje år den här dagen så brukar jag skriva om tsunamin eller göra någon slags personlig reflektion....
I år tänkte jag skippa det eftersom förra året utvecklades (i know, men bättre sent än aldrig) i att jag inte längre ser mig själv som ett offer.
Jag går vidare helt enkelt...
Därför hade jag inte tänkt skriva något om det här idag...
Men från tidig morgon så står det 26.12.2004 på många av mina vänners status.
Det är vårt sätt att hedra våra vänner och kollegor som dog.
Det är vårt sätt att hedra familjerna som drabbades.
Det är vårt sätt att hedra landet och dess invånare.
Det är även vårt sätt att stötta varandra... För alla som var där vet hur det känns lite extra just denna dag.
Så till alla er som blev drabbade på något vis 26.12.2004.
Jag tänker på er!
Jag vet vad ni känner och jag finns här om ni behöver mig... Alltid!


*kärlek*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar