söndag 6 november 2011

Verkligheten slog precis till!

En era är slut... Imorgon börjar en ny! Har hatat alla käcka människor som sagt det.... MEN
Efter regn kommer solsken!
Det ser jag fram emot! :)

Verkligheten slog precis till!

Jag brukar försöka att fokusera på de positiva delarna i mitt liv...Här på bloggen så är det ju just det som är roligt att dela!
Men just idag så känns inte livet jätteroligt.
Här står jag i vår gamla underbara trea och packar mina saker. Imorgon ska jag skriva kontrakt på en etta. En ETTA! Jag har aldrig bott i en etta... Känns helt overkligt!

För ca 6 år sen åkte Jag till andra sidan jordklotet och träffade en fantastisk man, flyttade till Göteborg bara för att få vara med honom...
Nu ca 6 år senare går vi skilda vägar...
Nu 6 år senare ska Jag stå på "egna ben"!
Det kommer jag såklart göra! Men ibland känns det lite vemodigt.
Jag kommer bli kvar i Göteborg som har blivit "hemma" för mig.
Det är människorna som gör stället!
Tack alla underbara vänner som har stöttat mig på alla olika sätt!

Kärlek!

Nu blir det söndagsmiddag!
Underbara tradition som förlänger helgen! Kurrrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar