torsdag 10 november 2011

TAGGAD! Saker att se fram emot!

Idag börjar min långsiktiga planering!
Mycket roligt att se fram emot! Bland annat planerar jag hur jag ska få in lite mer coaching i mitt liv!
Känns som att det har fått landa lite och jag är redo att köra igång igen efter utbildning!
Galet inspirerad och taggad!
Smida planer AB! :)

Ska be om semester också! Är lite asiensugen! Typiskt bara att det är översvämning i BKK... INTE min kopp av te!

Imorgon är det Zumba på Sportlife backaplan! Wiii 11.30 kom och skaka igång helgen!

Inspirera MERA! :)

(sa jag att jag har sjuuuuk träningsvärk i magen? TRX/linsen is DA Shit!


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. BKK is DA SHIT, kompis...Vattnet är snart undan ska du se..Kram

    SvaraRadera
  2. Haha sant! Ska du dit i vanlig ordning? Iså fall kan du räkna med besök några dagar! Wiii! :)

    SvaraRadera