onsdag 30 november 2011

Skrik du! Det är ändå ingen som hör dig...

Tackar! Den kommentaren fick jag av min naprapat idag efter att han försökt nåla och stöta mig! Jag är nu officiellt en kontorsrått med musarm och kass hållning. Japp så mer gymträning är inte fel!
Sedan var jag på Ullevi och plockade upp snärtan på bilden!
Så nu har jag en söt Emma i soffan! Najs! Imorgon blir det mysfrukost, vardagslyx!
Idag släpptes platserna till Nikekonventet i Stockholm!
Är superstolt över min blonda kollega som ska köra massa klasser.
Så stolt jag är, är jag även ledsen över att jag förmodligen kommer missa hennes barfota dans!
Jaja finns säkert massa roligt att välja!

Kram skadedjuret!

2 kommentarer:

  1. Ska dansa både skolös och troslös med dig när du kommer tillbaks brun som en pepparkaka! Är man vip så är man mitt finska fullblod! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha herregud! Tur att jag inte är där! Då hade det blivit en slampig modern dans iaf ;)

    SvaraRadera