onsdag 9 november 2011

Någon gång ska väl vara den första!

Fest på Backaplan 12 nov! Whoop!!

Någon gång ska väl vara den första!
Jag förstår om ni tröttnar på mina humörsvängningar och min jojoträning/äta nyttigt.

Jag är absolut inte helt hopplös, har bara lite svårt att hålla strikt på maten. :)
Det blir i alla fall tre träningspass i veckan. Målet är fyra och då är det i gymmet som det passet ska köras!

Idag körde jag med PT och han fick mig bannemej å börja böla...varvat med asgarv i och för sig... Men ändå! Det är första gången det händer... Annars brukar det mest bara vara otrevliga ord :)

Jaja bra pass i TRXen idag!

Nä.. när jag har packat upp mina lådor så blir det hemmalagat och inget godis på veckorna!
Helgen får jag göra som jag vill.. Det är en bra balans för mig! Det håller bäst i längden (för mig alltså! Har du andra knep så får mer än gärna dela med dig! :))

Nu ska jag röja vidare i mina flyttlådor!
Xoxo
DA schizogirl!

P.s det finns några platser kvar på steppen imorgon!
Kom och dansa!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar