tisdag 1 november 2011

Min nya Åsa blogg!

Min nya Åsa blogg!

Efter två dagar med fröken Eriksson så känns det som att jag bara kommer skriva om hennes bravader och lite mindre om träning... ;)
Kom hem nu efter en heldag på Hönö... Och en biltur utan dess like!

Jag trodde att min förra partner va en farlig bilförare... Men jämfört med dagens hysteriska skrattanfall för att jag faktiskt tror att jag ska dö... Så kan jag säga att AMs bilkörning är peanötter!

Vi åkte inte bara bussfilen till hönö och vilse när vi väl kom fram...vi testade även chickenrace på fel sida vägen bara för att någon trodde det var tvåfiligt, stod i kö före Tommy Körberg då Åsa sjunger I know u want me! (hon är ju inte damen med lägst volym) kör tre varv i första rondellen och två i andra, slänger sig ut på landsvägen framför tre bilar men fyran i och vid något tillfälle blinkar hon även fast hon är På väg rakt fram!
Puuuh!
Att jag sitter i min soffa nu känns som en vinst mot världen! :)

Whooop stil alive!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar