måndag 7 november 2011

Jag hjärta Westlife & Sara Rönne

Jag hjärta Westlife!
Njae kanske inte som boybandfan... Men som bergådalbana, you just got to ride it! Så är det ibland, livet går upp o ner och ibland svänger det utav bara den! Så det gäller att hålla i sig å bara åk! ;)

Det gör jag nu... I går var det en seg jäkla dag i kön, idag åker jag!

Inflyttad i min fina lägenhet!
Liten javisst... Men en sak på plats i taget så blir det bra! En dag i taget så blir det grymt!

Missade tyvärr The convention i helgen (eftersom jag packade.)
Det var en föreläsning som jag väldigt gärna ville gå på.

Nu har den tjejen lagt upp den på sin blogg som en podcast! Hennes tankar kring hur man skapar en lönsam blogg och diverse strategier kring detta.

Jag har ju skrivit om det ett par gånger, varför jag har en blogg osv... Vad mitt fokus borde ligga på. Men har väll varje gång bara kommit fram till att jag inte vill nicha den som en träningsblogg... Det finns tusen andra roliga ... Och tråkiga saker som jag kan skriva om. Sen blir det ju oftast träning eftersom jag jobbar med det...
Nä jag kommer att fortsätta flumma runt(ett tag till) och kan jag inspirera någon på något sätt någon gång så känner jag mig som en vinnare...!

Men för dig som är mer målinriktad än mig just nu, Lyssna här om du vill ha lite heta tips! :)

http://sararonne.podomatic.com/entry/2011-11-06T04_34_13-08_00


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar