söndag 20 november 2011

Fullspäckad helg i onyttans tecken!

Först måste jag bara erkänna att jag gillar att åka tåg! Visst SJ suger rent tidsmässigt rätt så ofta... men jag gillar första klass i X2000... jag väljer det bara när det är billigt, är absolut ingen lyxåkare.
Men satan i gatan va gött det är när man kan köpa en sådan biljett, med plats (en etta så du slipper trängas) internet och kaffe! Mer behöver inte ett mumintroll för att få en smidig hemresa! :)

Helgen har varit bra! det blev ju en "surpricekryss"till Åland med hela familjen! Helt galet roligt!
Det är inte ofta som alla syskon kan samlas (vi är ju 6 upptagna peops) så det gjorde resan extra lyckad!
Det märks alltid på något konstigt sätt om någon saknas.

Vi tokåt buffemat, julbord... så nu är den första omgången avklarad ;) drack alldeles för många drinkar och dansade absolut hela natten lång!
Precis som det ska vara... det enda vi missade(läs slapp) var kareoken!
Sen åt vi lite till... sov för att ta igen sömnen som skippades pga dansen...åt lite igen och nu sitter jag på tåget hem...
Det sjuka är att jag är hungrig igen! Hur mycket kan man äta på en helg egentligen!?
Lovar att jag minst har gått upp 3 kilo!

Tack till familjen och "bonusbarnet" som var med på resan!

Jag kommer att slockna gott när jag har nått hem till Götet! :)

Glöm inte att lägga fram träningskläderna! FM imorgon 17.00!
(som ni märker kommer jag behöva det :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar