onsdag 23 november 2011

Energilöst kontorsrep och kvällfiiiika!

YES!
Jag har äntligen satt lite ny koreografi. Som jag kände att jag behöver filma så att jag kommer ihåg den tills imorgon ;)
Hahhah I know! totalt energilöst och hur fjantig känner man sig inte när man är kvar på kontoret efter arbetsdagens slut och låtsas att man har en bräda på golvet.
(men jag känner att jag bjuder på det idag:)

Place 2 B! Backaplan alltså 18.40 imorgon. Gillar min finallåt sjukt mycket!
Couse i got bills to pay! Eh japp! Mycket passande för tillfället... MEN På fredag kommer lönen!
Ikväll ska jag fika bort mina sista 100kronor med gosegänget SDC.
Riktig myskväll!

Kom och dansa in helgen redan imorgon!

P.S Det här är första och sista gången som du kommer se min rumpa på bloggen! Woooord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar