fredag 21 oktober 2011

Underbara freda!

Så här ser det tydligen ut i dagsljus ;)


Efter ett gäng sms trakaserier så släpade jag mig upp i morse och gick ner till avenyn! Bankmöte på schemat.
Varsegod fröken skriv på de här papprena så att du skuldsätter dig för resten av livet... Det är en fin lägenhet den är fin! :) den är faktiskt det :)

Sen Bidde det ingen Zumba... Men divan skakade rumpa med mina söta deltagare så de fick nog sitt iaf! :)

Ska försöka klämma in en yoga imorgon... Har lite ont i min häl... Men känner att jag måste röra på mig! Hoppas det finns nån efter 11 bara så man hinner vakna ;)

Sen har det vart en spännande dag i vanlig ordning! Stora beslut på gång!

Nu blir det Fredagsmys med mina donnor! Godis och idol gissar jag!

Imorgon väntar en het kick off med domkyrkan, exclusive och ullet!
Whooop like back in da days! Wiiiii!

Härlig helg på ingång alltså!

Vänner, ta vara på den! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar