måndag 3 oktober 2011

Sötaste historien idag!

Den här gulltotten kom in på kontoret i morse!

Jag såg ju att hon va nyklippt och hade fixat utväxten.
Jag -fin du är i håret, Shit vad mycket du har klippt! :)

Guldtottis - ja jag fick sån panik i fredags och gick in till frisören halv sju på kvällen och så ville de inte klippa mig för att de stängde 7! Så dåligt!!! ( fredag kväll alltså, kanske förståeligt för oss andra)

Goldie - så, jag gick hem och klippte mig själv! Å sen gick jag till Hemköp och köpte färg! 89 spänn!
Billigaste hårfixen ever!
( så kan ni lägga på lite dalmål så förstår ni att jag skrattade rätt så gott!)

Allt klär en solstråle skulle jag vilja säga! :)

För övrigt har jag yogat som statist på snabba cash 2 idag... Intressant... Kanske kommer min arm med en sekund... Så blinka inte om du ska kolla på den! ;)

Boka in dig på lördag 16.00 på exclusive, step of course!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar