söndag 2 oktober 2011

Snacka om att bjuda på sig själv!

Som de flesta vet så gjorde Sportlifes VD succe på Sportlifes medlemsfest på Valand.
Vad inte så många vet,eller sett är hur många timmar och hur mycket slit som vi lade ner på att sätta dansen.
Så här glammigt var det vid typ 22.00 efter stängning på Backaplan... :)



Saknar mitt crew som hade häng igår!
(kolla in Duschens solo i mitten )

Nu är det bara nästa helg som jag har uppbokat, sen är ja äntligen ledig! WiIIIIiii!! :)

Nästa helg är det ju rosadygnet! Lovely!
Du har väl bokat dig?
Jag och Mia kommer köra vår konventstep som vi körde i Mars! Ska bli så sjukt kul!
(Har jag skvallrat om att Sportlife skänker ett helt månadskort till dig som bokar in dig? värde 900kr
Så sjukt bra deal! Plus andra heta saker som du får med dig!)
ROSA BOKNINGS SIDAN

Idag var sista dagen på Aerobic/step ubildningen! Vi är otroligt stolta över våra nya kollegor!

Älskar mitt jobb!

p.s Jag kan även titulera mig biljarddrottning från lördagen bravader! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar