tisdag 4 oktober 2011

Sämsta PT kunden ever!

Yes I am! Efter att upprepade gånger skjutit upp min tid med linslusen Linus så gjorde jag det IGEN!
Eftersom jag var uppe i god tid i morse tänkte jag med glatt samvete gå hem i god tid... Så jag stegrar nöjt ut från gymmet och funderar på va 17 jag ska göra nu när jag har några timmar tillgodo!
Då möter jag Linus som frågar vart jag är på väg?!
Moi - hem känns som en bra väg?

Varpå han slänger upp sin flashiga kalender med en PT bokning... Som jag vid nått förvirrat tillfälle har bokat in!
Insläpad på rummet och erbjuden alla konstiga möjligheter till en träningstisdag...så kommer jag ändå fram till att hans tights och 4 storlekar för stora skor inte känns som ett alternativ.

Så nu får jag skämmas och JA jag är den sämsta klienten ever!

Nu ska jag hem och ladda inför torsdag och rosa dygnet på lördag.

Som sagt, du har väl bokat dig?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar