söndag 9 oktober 2011

Mycket rosa tjat jag vet! Men så såg det ut! :)

24timmars träning på Sportlife Exclusive!
Kanske inte riktigt för just mig, men några galningar var det som cyklade alla 24 timmar.
Coolt! Jag körde "bara" step och Zumba... men med min träningsvärk idag så känns det rätt så lagom!

Tack till alla inblandade! Ni är fantastiska på så många tusen sätt!

Vill du kika in på insamlingen så klicka här :)

Liten snutt från min och Mias klass hamnade på Snyggåsas blogg, i fall du vill kika in där.
http://dansaskrattaleva.blogspot.com/2011/10/charity-event-pink-ribbon-24h.html

Peo som var med och arrangerade Rosa dygnet steppade loss!


Magnus körde pinkish shorta dagen till ära!


Jim körde något annat pinkish dagen till ära...


Spindelmannen var där...


Zumban med Dusko och Johanna var fullsmockad!


Träningsparet AB körde en grymt cykelklass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar