måndag 17 oktober 2011

Är det meningen

att man ska ha karaktärlösa perioder?

Isånt fall jag nog inne i en nu... skriver med högerhanden och äter osbågar med vänster.
(charmigt I know!)
Min träningsdejt på gymmet ställde in träningspasset imorgon... han där uppe vet att jag gjorde att utom att träna å sköta min kost i helgen!

Nä shit vilken svacka jag är i nu!

TUR att jag åtminstonde måste köra klass tre gånger i vecka som "arbete" annars hade jag blivit korad  till årets soffpotatis!
Hur ska jag hitta motivation... totalt opepp!
Yttre mål funkar inte...hemskt ledsen att erkänna att magrutorna på bilden inte längre ser ut så... dem finns dä men inte så tydligt bara ;)¨
nej det är ingen morot...
Kul att träna...njae.. kanske kan jag hitta något där... jag är ju inne i en zumba/functional moveperiod...
Men samtidigtär jag inne i en socialperiod...tror jag behöver en träningskompis... eller kanske en PT som bråkar med mig :)
Inte superlätt att hitta någon som kan hänga med mig i gymmet mina konstiga arbetstider...
Men jag har återfunnit min vänsterhand som istället för att mata ostkrokar matar tangenterna...
det måste ju ändå betyda att jag är på väg åt rätt håll?!
Ska hitta mig en taggad träningskompis!

Behöver du kanske en? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar