onsdag 21 september 2011

Rörd till tårna!

Mitt i allt slit och stress som faller över mig emellanåt,( mest för att min superkollega har semester och andra jobbiga privatsaker) så fick jag idag en härlig uppenbarelse!

Lisa underbara berg tvingade mig...mutade mig snarare att hålla i en Zumba för gymnasieelever som har lite olika funktionshinder. Tänkte att hur sjutton ska jag få ihop det här... Men det gick så himla bra.
Satan i gatan vad nyttigt det är som instruktör att behöva anpassa sig så mycket, val av låtar, koreografi och känna av stämningen. Massa skratt, massa skak, massa mingel,  massa inspiration och massa rörelseglädje till musiken. Blev så himla rörd efter passet, när de kom fram och ville kramas, ville adda mig på facebook och ta namnen på låtarna. Gulleungar!

Häftig upplevelse! Inte varje dag man får den utmaningen...stort gilla!

När jag ändå tjatar om zumba!
Du har väl bokat dig? Nu på fredag, Lindolmen 17.15

Hundra spänn för barnen och dina medmänniskor!
Hjälp oss att hjälpa och ha galet roligt samtidigt! :)

1 kommentar:

  1. Jag kan verkligen förstå din känsla. Man får tillbaka så mycket äkta känslor och kärlek:) Synd att man inte är likadan o spontankramade braiga dig efter ditt pass i fredags ;)

    SvaraRadera