söndag 4 september 2011

Mumins TT!

Imorgon är det dags för Functional Moves
igen! 17.00 på Exclusive!
Bring iT! 
SiTTer på TågeT hem från Stockholm efter en intensiv och rolig träningshelg. Tillslut blev det Sh´bam, Cxwork och Bodyjam på schemat... sen tappade fröken Hänninen koncentrationen och la ner. Spanade in de andra aktiva och minglade istället. :)
Gick hem lite tidigare för att åtminstone se mina syskon några timmar innan det bar iväg på Les Mills egen ATF(after trainingferre)
Dagens försTa T sTår därför för TRÖTT! Ja deT är nickningar och nackspärr på hög nivå... den här helgen har innehålliT allT utom sömn... Men lika glad är jag för det...na na na na na na na!

Mitt andra T står för TACK! Till alla godingar som har förgyllT min helg. Flera syskon än vanligT var samlade och massa vänner och kollegor från flera delar av landeT. Jag blir så lycklig av att Träffa er! Det är allT för sällan!

TjuvlyssnaT på TågeT - Tydligen är deT uTe med diamanTer...

Nu ska jag försöka nicka åt andra hållet utan att dregla på grannen och bli skev i nacken!

Glad söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar