torsdag 8 september 2011

Låt oss ansikta det!

( de har så Sjuuuukt dåliga översättningar på tv nuförtiden)
Ja nu låter det som att jag är hundra... Men seriöst... Ibland undrar man ju! Talesätt som blir lite halvmärkliga :)
Let's face it!
Det är jäkligt trist att vara hemma.. Igår vilade jag i soffan hela dagen... Gick mellan tvn och datorn... Å när jag säger gick, så menar jag att jag roterade huvudet ca 30 grader för att kolla på tv istället för dataskärmen.
Sen kl 22 gick jag och la mig... För jag var så hiiiimla trött!
Men idag har jag inte feber! TAADAaaaa! :)
Dock blir det ingen dansstep... Vilket suger Sjukt mycket ( ni märker att det är klag och sjuktema idag va?!)
För att få skryta lite så är det dubbelt så många bokade idag mot förra veckan! Wiiiii!
Sötblomman ställer upp och hjälper mig med klassen!
Tack till er alla som underhöll mig igår! Jag är glad att jag har så många fina vänner och kollegor som ställer upp!
Kram på er!


Just ja! Kom på att det är öppet hus på alla Sportlife fram till söndag! Kom och testa!
:)


P.s den här smarta artikeln hittade jag i kupé... Kommentarer känns överflödiga..

2 kommentarer:

  1. Vi såg allt att du stod å tittade.. :) Riktigt roligt pass idag dock, Emma är grymt duktig. :)

    SvaraRadera
  2. Det så asroligt ut! Jag vill också köra! :)

    SvaraRadera