måndag 19 september 2011

Hellooo Zumbapost och FM!

Wiiii! Det krävs inte så mycket för att göra en trött Mumin glad!
En Zumba skiva när jag kommer hem! Nu ska jag lyssna om det är nått att ha! :) Ser så himla mycket fram emot fredag! Zumban på lindiholmi kl 17.15 kommer bli den mest energiska du någonsin upplevt! Whoop whoop!

I vanlig ordning så har jag haft Functional Moves idag! Endast sex personer! HALLÅ! Varför förstår medlemmarna att det är det grymmaste passet! Jag är helt frälst!
Detta måste givetvis undersökas!

Vad är det som gör att de inte väljer passet?
Vad har de för bild utav det?

Atletisk helhetsträning... Man får sån tajt känsla som i corepassen, fast hela kroppen! Det är unikt!
Nä fattar inte... Måste gräva mer i det här!
Hjälp mig gärna!
Vad beror det på att du inte väljer FM?

2 kommentarer:

  1. fattar inte heller det, superjobbigt och grymt kul!

    SvaraRadera
  2. amän! precis! :) Mer FM till folket! (de vet nog inte bara om att de behöver det.. ;)

    SvaraRadera