måndag 1 augusti 2011

Träning utomhus? Trädgårdsföreningen baby!

TGF (ja gillar tydligen förkortningar :) slår upp sina portar för träningssugna efter kl 18 tisdagen den 9e aug. De har öppet hela dagen såklart, men gratis från 18.00 och öppet till 20.00.
Hur som helst!
Sportlife bjuder dig och dina vänner på kettlebells 18.15 med världens bästa Pontus och Therese.
Jag kommer instruera en Afro samma tid... Förhoppningsvis med live trummor igen! :)
19.00 avslutar vi med en yoga.
Jag var där och kikade idag och det är verkligen en underbar oas mitt i Göteborg... Längtar efter att få sprida ut mina tår i gräset!

Var inte orolig... Om det regnar så finns det en fin lokal med stora fönster så vi ändå får lite känsla!

Wiii!!! Hoppas vi ses!!

1 kommentar:

  1. Åh, det låter härligt!! Men då e jag bortrest.. :S

    Förkortnigar e roligt. Sådär höll Johan på jämt förr. "Om jag säger att jag varit på AL så har jag varit på Amandas Lekplats". Etc.
    Säger? Om man skriver förstår jag det...

    Men jag brukade inte kunna hålla mig för skratt, kul var det. :)

    Hoppas klassen blir bra! :)

    Liza

    SvaraRadera