torsdag 18 augusti 2011

Medans alla är på kalas...

Dansar mumin på domkyrkan!

Efter en strålande dag på coachingutbildningen bestämde jag mig för att gå ner till gymmet och sätta lite kooreografi. Det blev lite step, (inget mega avancerat eller nytänkande direkt... var ju trots allt typ sex månader sen jag körde det sist... så ja ska nog hålla det hyffsat ekelt för mig själv i början.)
Sen blev det lite Zumba korre och Stripp som jag ska köra redan i helgen!
Full rulle, näsat vecka kör vi.

Nu ska jag bara klara...eller rocka diplomeringen imorgon!

Sen blir det middag och avslutning på lilla london. Det känns lite tråkigt att det är sista gången... det är ju nu vi börjar lära känna varandra. Det är så fantastiskt att få träffa människor som man annars säkert inte hade fått tillfälle att prata med.
Kommer sakna varenda en av dem!

Håll tummarna för mig nu! :)

1 kommentar: