onsdag 10 augusti 2011

Ljuset i tunneln...

Idag slutade jag bara 19.00... känns det som ljuset i tunneln?
Ja och nej :)
Tips från (blivande) coachen
& Kyschigt som fan
CARPE DIEM MINA VÄNNER!

Det är så himla mycket nu!
Mycket på jobbet och utanför. I helgen är det Functional Moves utbildning.
Sjukt läskigt, vet inte vad jag ger mig in på med mina små minimuskler som knappt får upp en fem kilosplatta i luften...
Nästa vecka är det coachdiplomering. De två sista dagarna på coachingutbildningen... ännu mer läskigt.
Eftersom jag har bytt jobb två gånger under kursen så har jag inte hunnit fokusera så mycket som jag egentligen hade velat.
Men men... ibland får man prioritera... eller ta en dag i taget.
Det är det jag gör nu. En dag i taget... ingen mening att oroa sig över morgondagen!

På tal om morgondagen!
Dansstep på Sportlife Exklusive med Robert Sörensen!
Det vill du så klart inte missa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar