torsdag 11 augusti 2011

Inspiration och konspiration!

Dansstep med Sören och mega heta Sportlife instruktörer! Där snackar vi inspiration! Jag är taggad till tänderna... Det är över ett halvår sen som jag körde dansklasser och step, men till hösten smäller det. Idag inser jag hur roligt det är! Wiiii lycka!
Aerobic och step är den roligaste träningsformen, det bara är så! :)

Idag har jag även letat, hotat, mutat, lurat, tjatat och manipulerat våra instruktörer till att täcka upp de klasser som står utan instruktör.... Eller ja... Jag har tjatat lite iaf...
Slutade med att jag satte dit mig själv!

Vänner i höst ska jag köra Zumba 45 på fredaglunch på backaplan!
Whoooop!
(vad hände där)

Jaja imorgon är det Functional moves utbildning vi börjar så :)

Tack till alla grymme dansare som rockade på E idag!

2 kommentarer:

  1. Du har för mycket fritid! Snart ska vi ses och om du smiter undan då så vet du vad jag gör! :)

    SvaraRadera
  2. Jag saknade dig på passet! ;) bring it ooon! När kör vi?

    SvaraRadera