tisdag 9 augusti 2011

Idag är en sån dag...

När man kommer till hållplatsen och man har sett spårvagnarna passera en efter en precis innan man kommit dit... Men ändå hoppas man att det snart ska komma en till...
Men istället får man snällt sitta ner och vänta 20 min...det är bra för då har jag tid att skriva ett halvbittert inlägg :)
Eller en sån dag då man är så stressad så att man väljer fel fil och får åka runt halva stan.... Eller att bensintanken tjuter- tanka NU, tanka NU när vi på snabbast möjliga tid skulle släpa... Absolut inte lätta vikter...
Eller beslut som man tror är rätt som ändå inte känns så bra i efterhand... Nu är jag ju inte hemma än... Så saker och ting kan ju fortfarande gå fel.
Men om vi ska prata om det positiva idag så var vädergudarna på vår sida!
Många ljuvliga afrosjälar skakade rumpa i trädgårdsföreningen. Trots att vi stressade och släpade dit fetinghögtalare och de inte funkade... Förlåt positivt var det ju... Jag tror att alla som var där njöt av trummusik och fågelsång!
Det kunde faktiskt inte bli bättre! Tack till alla som dansade och alla instruktörer och peops som hjälpte till! Ni är underbara!
Nu ska jag hem och käka och imorgon ska ja absolut vakna igen på RÄTT sida :)
Kärlek till oss alla!

Whoooop!!

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. :-)))
    Tack själv! Du är rolig...go´...och jäkligt duktig Sara! Sov gott nu...ZZZZZZZZzzzzZZZZnarrrrRRrRrK

    Birger L

    SvaraRadera
  2. Tidsangivelserna är lite konstiga här . 23.40 skulle det ha stått, annars har vi ju passet framför oss ha ha!
    Birger

    SvaraRadera
  3. Hhahha tack själv B! Det är grymt hur du kan improvisera ett helt afropass!
    Otroligt kul! Det blir verkligen en extra stämning! :)

    SvaraRadera