tisdag 2 augusti 2011

Hårdträningen har börjat... Wiiiiiii!

OCH Träningsvärken har kommit!

Igår var det dags att starta träningen. Jag har ju vart så dålig på att träna regelbundet sen jag sa upp mina klasser i april och började jobba i Borås.... En kurs och ett jobbbyte till har ju inte riktigt gett mig mer tid för träning! Så är det, ibland behöver man fokusera lite extra på vissa saker.
Men igår var det dags igen!
Jag var passade på att gå en lång promenad i det underbara svettiga vädret. Sedan checkade ja in på Sportlife Ullevi. Där hängde mysemma lite med mig innan grymme Pernilla körde sktn ur oss med en functional moves.
Jaaa jag har träningsvärk!
Ligger just nu i sängen och har konstaterat smärta i flera delar av kroppen trots att jag ännu ej rest mig... (det säger ju en del om min topform)
Men FY vad bra träning det är!
Ser sjukt mycket fram emot att köra det på Sportlife exclusive i höst!
Idag blir det roadtrip igen med AM!
Vi ska besöka Kungsbacka och få oss en coregenomkörare!
CX30 förstår ni såklart :)

Magmuskler här kommer jag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar