söndag 14 augusti 2011

Functional Moves!

Så va helgen slut!
Ovan ser ni lite heta bilder från idag :)
Så himla utvecklande helg!
Jag tror jag ska leta på mina tidigare rörlighetstester som jag gjorde för typ tio år sen (när jag certifierade mig som massör) och jämföra med nu. Kan bli väldigt intressant!
Jag har alltid vart medveten om mina svagheter... Men det är ändå bra att bli påmind om det... Jag har ju tydligen fortfarande inte blivit bättre på det :)
(skämmas JA)
Så nytt mål när min PT hittar till Göteborg igen: stärka min svagaste länk!
Tack till alla som var med i helgen!
Speciellt Kicki och Magnus!
För dig som funderar på att gå Functional Moves utbildningen.
Gör det!
Prestationsfri och galet genomtänkt utbildning (alltså träna mest egen teknik, inte traggla utlärning innan du faktiskt kan passet) jag har lärt mig mycket som utbildare och instruktör!
Wiiii verkligen gillaknappen!
Nu kör vi ( fjamåt som Magnus skulle sagt ;))
Höstmottot: smärtan går över, resultatet består.
:)

2 kommentarer:

  1. Kul att du är instruktör i det, gillar verkligen det passet :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är grymt! Sen när ja kan det lite bättre så kanske. Jag får gästspela i Borås... Kan vi köra tillsammans ;)

    SvaraRadera