onsdag 29 juni 2011

Ta alla svordomar du har och sätt dem i den här rubriken...

Ingen höjdardag idag... Till en början kunde jag inte ta mig upp ur sängen... Ännu mindre upp för trappen på jobbet... Så det fick bli hissen... En våning... Hello trainingsverk from hell! Vad gör man inte för att få synas en milisekund på internet!
Sen bilstrul... Lampsvordom,svordom...
Och som pricken på dagen satsar en äcklig mega fisk(svordom)mås på att släppa värdens (svordom) bajssplash på MIN fot!
Inte fresh!

Tack och lov så rundades dagen av med en ljuvlig afrodans med min lördagspartner Therese och hennes Frölundacrew!

Jag kollade in takterrassen idag på världskulturmuseet!
Det kommer bli tokbra!
Livetrummor+Therese POP+stor scen=

Stage dive baby!
Inget du vill missa!
Lördag 2juli 10.30!
Whoooo!

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. kostar det nått att vara med?

    SvaraRadera
  2. Gratis om du är Sportlifemedlem :) bokning via almedals bokningssida :)

    SvaraRadera