måndag 6 juni 2011

Ny stol och ny Pt!

Mycket intressant dag idag!
Enormt utvilad efter min resa och löjligt laddad inför min nya tjänst!
Det märktes rätt så tydligt eftersom jag ungefär var den enda på kontoret idag, med undantag för lite kortare gästspel ;)
Rätt skönt att få starta så...men nej utan min nya partner AM så har jag ingen direkt koll... Men det var skönt att få tömma in-korgarna som samlat på sig en hel del under veckan!
Så på torsdag är jag redo!
Ska på utbildning först tisdag och onsdag... Brukar vara otroligt utvecklande så det ser vi också fram emot såklart! :)

Sen råkade jag visst missa ett galet ptpass med MO och Johan men istället avslutade jag dagen med ett monsterpass i gymmet med mr Jaime!
( han ser starkare ut än han är! ;)
Bägge va nog lika trötta och lika otränade :)

Bra jobbdag trots att ni andra säkert glassat vid havet!
Tjingis

1 kommentar:

  1. Hahhahaha, han ser starkare ut än han är! Jag dör vad roligt :) Välkommen till Where the cool cats are! Pöss!

    SvaraRadera