måndag 20 juni 2011

Borran & BF!

Återbesök i Borran!
Imorgon tar jag å AM räserbilen till Borås och hälsar på det senaste tillskottet i Sportlifefamiljen.
Sportlife Borås city som min vän Emil (mr orange river) har fått äran att rodda! :)
Vi ska få träffa alla nya talanger och kanske några gamla godingar från Borås knalleland!
Kul att få hälsa på igen!

Måste få bitcha lite på Göteborgs energi innan jag avslutar....
SväRDoMmar i maSSOr!!!!!
Irriterande rutiner de har bara för att få igång elen!
Tydligen måste man vara i lägenheten när de sätter på den!
När vi åker till lägenheten för att ringa dem och få det fixat så har de tyyyvärr inte tid. Men imorgon NÅGON gång mellan 07-08 går bra.... Snark! Hur sugen är jag på att åka dit och vänta imorgon... Nä inte så sugen!
För en gångs skull höjer jag ett STort ogilla!

Bah!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar