söndag 8 maj 2011

Springa och golfa!

Är verkligen inget som jag brukar syssla med.... Och i sanningens namn så ska jag inte göra det nu heller!

Men idag har vi spelat minigolf i slottsskogen (behöver jag säga att jag vann) såklart jag gjorde... Vet inte hur jag lyckades! Sist jag spelade var förra året med sambon och lillebror... Bägge är golfproffs och lägger stor del av sina lediga tid på golfen. Inte så konstigt att de surade när jag vann den gången också. Så nu tänker jag aldrig mer spela mot de fyra så jag fortfarande kan säga att ja är bäst!
Någon annan som vill spela ;)

Igår fick jag för mig att jag skulle hänga på ullevidamerna och spring... Eller ja, gå/jogga vårruset!
Visst jag är på! Löpning nej inte min kopp men däremot är jag bra på picnic :) dock saknar vi en sista deltagare så jag verkar inte få någon belöning gör mina 5km som jag nu offrat mig för!

Därför undrar jag;
Finns det ingen som är lika knäpp som jag och kan tänka sig att hoppa på?
Tid 19.00
Kostnad 190kr
Vi hade blivit sååå glada om du ville spontanhänga med oss!

Ja?

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar