lördag 21 maj 2011

Konkurrentkollen!

Ljuvlig ledig dag spenderades på Hagabadet med underbara emma! :)
Ibland behöver man hämta inspiration från andra källor så det provade jag i fredags!
Så här Bidde betyget:
Lokaler: 2 av 5 möjliga... Ganska så sunkigt måste jag erkänna... Men det har väl funnits ett par hundra år också gissar jag!
Instruktörer: En 4a!
Service: 4a trevligt bemötande!
Prisvärt: 2a ( rätt så svindyrt att träna en gång iaf!)
Utbud klasser: 2,5 ingen av mina favvisar... Rätt tråkigt schema enligt lilla mig!
Lyxkänsla: 4a alltid lyxigt med morgonrock!
Gymmet: inte så spännande... 2a.

Inte det bästa träningsstället i stan... Men perfekt om man vill gå på spa! Såg att de har behandlingar för 50% om de bokas samma dag.
Budgettips! :)

Hoppas att du njuter lika mycket på din lediga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar